۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰

تحلیل سایت فیفا از تیم فوتبال نوجوانان؛

تماشاگران تحت تاثیرگل زیبای هاشمی/ آرژانتین برابر ایران تحت فشار بود

تماشاگران تحت تاثیرگل زیبای هاشمی/ آرژانتین برابر ایران تحت فشار بود

سایت فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، عملکرد ایران مقابل آرژانتین در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی نوجوانان را ستود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران در نخستین روز از رقابتهای جام جهانی نوجوانان روز شنبه با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل آرژانتین به کار خود پایان داد.

ففیا در گزارش خود در خصوص این بازی نوشت: مصطفی هاشمی در هفدهمین سالگرد تولدش تیم ایران را در دقیقه اول با یک شوت زیبا پیش انداخت. تمام آنهایی که در ورزشگاه "شیخ راشد" دوبی بودند تحت تاثیر زیبایی این گل قرار گرفتند. "آگوستو باتایا" دروازه بان آرژانتین هر چه تلاش کرد به توپ نرسید.

در بخشی دیگری از این گزارش آمده است: ایران به حکمرانی خود بر بازی ادامه داد و فشار سنگینی بر روی دروازه آرژانتین وارد آورد اما "سباستین دریوسی" در دقیقه 15 ، بازی را به تساوی کشید. این بازیکن دریافت خوبی از "مارکوس آستین" در محوطه جریمه ایران داشت و توپ را با گذراندن از مهدی امینی وارد دروازه ایران کرد.

"علی هزامی" در میانه‌های نیمه نخست از 30 متری توپی را روانه دروازه آرژانتین کرد که به تیر دروازه برخورد کرد. ایران همچنان سوار بر بازی بود که سعید عزت اللهی قبل از پایان نیمه نخست یک موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که آن را از دست داد و توپ از بالای دروازه به خارج رفت.

در 10 دقیقه نخست نیمه دوم هر دو تیم چندین موقعیت خوب گلزنی خلق کردند. ایران نسبت به نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و آرژانتین هم خوب‌تر بازی می کرد. "کریستین پاوون" در دقیقه 78 توپی را به تیر دروازه ایران زد. سه دقیقه بعد "لوسیو کامپانوچی" از آرژانتین کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد. ایران در وقت های تلف شده تلاش هایی برای گلزنی کرد که ضعیف بود.

آرژانتین روز سه شنبه در گروه E با اتریش دیدار می‌کند و ایران به مصاف کانادا می‌رود.

 

کد خبر 2158528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha